anna och julia

Har precis kommit hem från åtvidaberg och anna. Har haft det hur mysigt som helst med er tjejer. Ni är absolut dom bästa anna och julia! Igår myste vi med tacos, vattenpipa och nya batmanfilmen. Vi låg och pratade till två inatt om allt och ingenting. Det är sånt man kan göra med äkta vänner. 
Igår var det avslutning och vi blev sminkade av 2:orna. Förlåt, men fy fan! Efter det fikade jag på stan med mina tjejer. Ni är så himla underbara hela bunten ♥ i love. Ikväll ska familjen och jag julpynta och sätta upp våran svartglittriga julgran här hemma. . Hihi! Imorgon kommer bobii hit, och vi ska på bio. Ska försöka få med honom på twilight, jag vill se den för den är så himlans bra.
Snart är det jul, och jag är så glad för det. Det finns faktiskt inget bättre. . Okej, kalla mig dum i huvudet om ni vill!
Ta hand om er, skriver senare / A

     

              



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0