äntligen

Vi har äntligen fått tillbaka vårat badrum och dush, efter en väldigt långdragen men välbehövlig renovering. Så nu slipper jag gå ut och dusha i läskiga huset varje gång. Usch nu ska jag skryta lite, men det kan jag väl få vara värd att göra nån gång då och då. . Jag var ett 1/2 jävla poäng ifrån mvg på nagelprovet vi hade i fredags, sånt känns så jävla onödigt alltså. Jag ser fram emot wallander ikväll, sånt är alltid mysigt. Med lite glögg och pepparkakor till. Bobii sa föressten att jag behöver äta mer pepperkakor, för annars kommer jag inte få något paket av tomten :( buhu har jag varit så dum tänkte jag. Så nu får jag vräka i mig pepparkakor, inte mig nått emot då jag är största kakmonstret i hela världen. Jag är väldigt svag för just glögg och pepparkakor, det är så juligt på något vis. Och ja, där kom förklaringen. Jag älskar ju julen, tomten och snön. PUSS PÅ DET och ha en fortsatt bra söndag mina läsare ♥ / A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0