bonde söker fru

Nu har jag sett bonde söker fru och efterlyst. Jag tycker alla bönder valde rätt förutom Per. Haha men tur att jag slipper vara med i något sådant program, för jag skulle aldrig i livet kunna bli kär på beställning. . Imorgon börjar vi kvart över nio och sen ska vi vara modeller för 2:orna som ska lägga nyårsmakeup på oss.
Nu vet jag vad jag ska önska mig i 18 års present. En minidator vill jag ha, jag vill vill vill ha en. . Så jag hoppas jag får det av någon! Om den nu kan lista ut vem det är. . Hhm?! Skulle sitta jädrans snyggt med en mörkbrun, lila eller vit. Jag hoppas på att få en! Så kunde den här jävla skit datorn åka ut fortare än fortast från mitt rum och sluta ta sådan stor plast. Plus att det skulle vara toppen att kunna bära med sig datorn när man ska någonstans. Dock vill jag inte ha en vanlig laptop, utan det ska vara en liten minidator. Därför slänger jag in en bild på en fin!
Ha det gött så hörs vi imorgon ♥ godnatt / A

vill verkligen ha. .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0