kära läsare

har bestämt mig för att blogga om min ångest nu ett tag framöver, helt enkelt tills jag börjar må bättre. vill att alla ska veta att jag inte gör det här för att få uppmärksamhet eller något annat konstigt. jag gör det här för att släppa mina tankar fria och rensa huvudet, jag hoppas det kommer hjälpa mig till viss del. ni får gärna skriva någon kommentar som värmer hjärtat men jag uppskattar att inte få något skit om uppmärksamhet, för det är verkligen inte det jag är ute efter. givetvis kommer jag fortsätta blogga om annat i mitt liv också, men ibland kommer det dyka upp något inlägg som handlar om denna skrämmande ångest. är det någon som känner igen sig eller lider av samma skit som jag så får ni mer än gärna höra av er. jag hoppas ni fortsätter följa min blogg!
ta hand om er ♥ / A


Kommentarer
Postat av: Linnea,

Jag förstår dig amanda <3, och jag finns för dig. <3

2008-12-08 @ 21:00:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0