liten sammanfattning av året

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jag har gjort många saker detta år som jag aldrig tidigare har gjort.


Höll du några av dina nyårslöften?
Hade inga nyårslöften. Men inför det nya året så kommer det ett par löften.


Blev någon av dina vänner förälder i år?
Min barndomsvän Sandra.


Dog någon som stod dig nära?
Ja tyvärr.


Vilka länder besökte du?
Rhodos i somras.


Är det något du kommer saknar från 2008?
Den tål att tänkas på. Kanske att -08 var det sista året som jag räknades som liten. 2009 blir jag en vuxen kvinna.


Vilka datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
19 augusti- började jag stylistprogrammet.

25 augusti- bobii och jag firade två år tillsammans.


Största misstaget?
Att jag lät mig drabbas av ångest var det största misstaget.


Har du varit sjuk eller skadat dig?
Ja det har jag varit. Men det angår bara mig personligen och är ingenting jag vill dela med mig av.


Bästa köpet?
Oj den var svår.


Vad spenderade du mest pengar på?
Sånt jag mådde bra av.


Vilken låt kommer alltid att påminna dig om 2008?

My love is your love- robin bengtsson.


Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Det har varit olika. En del saker har varit bättre än året innan, och vissa saker lite sämre.


Finns det något du önskar att du gjort 2008 som du ännu inte gjort?

Letat upp ett coolt ställe där jag skulle kunna börja med musikalteater.


Vad önskar du att du gjort mindre?
Är nöjd med mitt år.


Hur tillbringade du julen?
Med dom närmaste.


Blev du kär i år?
Jag har varit kär sedan 2006.


Favoritprogram på TV?
Days of our lives.


Bästa boken du läste i år?
Skuld med karin alvtegen var bra.


Största musikaliska upptäckten?
Robin Bengtsson från idol och mycket äldre musik.


Hur skulle du beskriva din stil 2008?
Amanda vågar vara sig själv stilen.


Vad fick dig att må bra?
Mina vänner, min familj och min pojkvän. Även psykologen.


Vem saknade du?
Morfar.


De bästa nya människorna du träffade?

Tjejerna i klassen är helt underbara. Är även glad att jag fått kontakt med gamla vänner igen. Som sagt, gammal vänskap rostar aldrig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0