onsdag kväll

Käkade nyss kyckling med avokado och cashewnötter. Det är så mumsigt!
En sak har jag bestämt, det är att jag aldrig aldrig aldrig mer ska ta en bedövning. Fy fan det värsta jag varit med om. Ska därför försöka att aldrig mer få ett jävla hål. . Imorgon slutar vi plugget, wihu på det liksom. Det blir fika med brudarna och sen bär det av hem till anna med julia. Mina två bästa brudar. I love. Får träffa bobii snart också, saknar dina trygga kramar och underbara pussar. Livet känns bra just nu!
PUSS, ta hand om er ♥ skriver mer när bonde söker fru är avgjort, hoppas dom väljer rätt ikväll! Och det är efterlyst också, vilken toppen kväll / A


Kommentarer
Postat av: Hanna

tck för mmset. det var jätte mysigt! :) hade tyvärr inga pengar å mobilen så jag kunde inte svara ! puss love you <33

2008-12-17 @ 20:00:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0