psyk

alltså det är så jävla läskigt, vi har nått psyk som springer och ringer på hemma hos oss hela tiden. . det började igår när jag var ensam hemma. pratar med mamma i telefonen och det ringer på. jag öppnar och utanför står en utländsk medelålders man, han försöker dra upp dörren och säger nått som jag inte förstår, modig som jag är så vågade jag putta ut honom och snabbt som attan stänga och låsa dörren. vart såklart skit rädd! ringde mamma och sen ringde jag polisen som skulle komma ut hit och titta. sen hände det inget mer igår och jag trodde det va lugnt. nu när jag och lillebror satt och käkade så ringer det på dörren igen, självklart vågade vi inte öppna, men såg att det var nån som kollade in.. så jävla läskigt är det. usch! nu vill jag att mamma ska komma hem. . / A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0