söndag

hej hej alla läsare!
nu var det ett tag sen jag skrev. tänkte börja att berätta om i torsdags när jag var på min lillebrors luciatåg. han var sötast av alla och hur duktig som helst när han sjöng solo på staffan var en stalledräng. jag var så stolt en storasyster kan vara! nu är jag här i norrköping hos min älskling, har varit här ända sen i fredags och det har varit en mysig helg. igår var vi och handlade julklappar.. åh jag längtar så mycket till julafton. för er som inte vet så älskar jag vinter och snö. älskar det lika mycket som jag älskar min pojkvän, min familj och mina vänner.
ska snart åka hem, då ska jag och mami och handla dom sista julklapparna.
jag är överlycklig för snart får jag jullov, och det behöver verkligen jag.
skriver mer senare. ha det bra alla och ta hand om er ♥ / A

en extra puss till bobii som är här alldeles brevid mig, jag älskar dig så himla mycket. .

jag bjuder på den, när jag var en liten skit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0