massage

det är onsdag vilket betyder att det snart är helg. . nästan iallafall!
idag i skolan fick vi tillbaka ett papper med saker som dom andra i klassen tycker om en, det var väldigt kul att läsa faktiskt. imorgon är det en relativt kort dag och sen är det fredag, äntligen! på lördag ska jag och min lillebror gå på stan och handla julklappar, senare på kvällen ska vi gå på bio och se high school musical 3 om den fortfarande går på bio?! :) det blir mysigt när det är med världens bästa lillebror.
åh ge mig massage, jag behöver verkligen det. skulle fan kunna ge vad som helst för en ryggmassage just nu. hela kroppen värker på mig och knutarna brer ut sig i hela ryggen. . det är skit.
skriver senare / A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0