saknar er

Här sitter jag och dricker blåbärsglögg, det är mumsigt. Ska snart börja slå in mina julklappar. Imorgon är det plugget igen, och på torsdag får jag jullov! Haha att jag aldrig får nog av att säga det. Det klingar så bra i munnen på mig tycker jag. Jag hoppas att min sandra har haft världens mysigast födelsedag, du är den bästa hjärtat. Jag ska bjuda dig på en födelsedagsfika snart. Saknar mina bästa brudar massor. Så därför var jag så busig och snodde en bild på fridas bdb på er två, som jag hade tänkt och lägga upp här. För att jag saknar er fruktansvärt. Ni är bäst, kom alltid ihåg det. Love ♥
/ A


Kommentarer
Postat av: Sandra Ayoub

naw hjärtat.. taack så jättemycket! <3. saknar dig också jätte mkt :').. hoppas du mår bra älskling. vi måste ses snart<3

2008-12-16 @ 18:29:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0