min jul

Hej allesammans!
Nu var det väldigt längesen jag skrev. . Men julen har spenderats tillsammans med min underbara släkt och bobii som kom på juldagen. Älskar julen så extremt mycket just för man får träffa alla nära och kära. Visst är det kul med julklappisarna också, det kan jag erkänna! Men just att bara mysa är så otroligt mysigt. Det har bjudits på singstartävling och paketleken. Har också sett en mycket rolig Ture Sventon föreställning. Men det bästa av allt, jag fick mina älskade uggs av min älskling. Dom är så snygga, jag vill ha dom på mig dag som natt. Skulle nästan kunna sova med dom. . Men oj så varmt det skulle bli om fossingarna då!

Imorgon drar jag till norrköping. Ska träffa rebecca som ska fota mig, vilket ska bli väldans kul! Sen fortsätter jag vidare mot bobii. . Föressten har jag fått min älskade pojkvän att gå med på att vi ska se twilight på söndag. Äntligen säger jag bara. För er som inte sett filmen, se den! Det är bland dom bästa filmerna jag har sett. Själv skulle jag kunna se den hur många gånger som helst. 

Väntar även på att frida ska komma hem från norrland. Hon pratar säkert som en lapplänning när hon kommer hem, hihi! Hon ringde mig på julafton och sa att hon badade i snön och hade -10. Snacka om att jag blev avundsjuk!

Dagen börjar närma sig då jag ska skriva min årskrönika. . Det ska bli en kul grej!
 
Nej nu ska jag sätta på en bra film, tända lite ljus och krypa ner i sängen.
Självklart ska jag lägga in en bild på mina nya snygga pjukks.
Hörs imorgon och ta hand om er ♥ / A




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0