nu är jag på banan igen

Hejsan!
Nu har jag varit dålig på uppdatering den senaste tiden. Men vid juldagarna har man alltid fullt upp med släkt och vänner. Men nu är jag på banan igen och mer taggad än någonsin!

Helgen har spenderats i norrköping tillsammans med min mysis. Imorgon ska jag träffa frida som jag inte träffat på super länge, den fuskisen som varit uppe i norrland och haft snö. Vi ska iallafall på rean imorgon. Mami la undan en skit fin kavaj till mig idag, så den ska jag springa och köpa imorgon. Kanske är nått till nyår?! Det kommer iallafall en bild imorgon. .
Såg en dokumentär på tv förut, som handlade om en tjej som var kortvuxen. Hon bodde i australien och hade massor av kortvuxna kompisar som hon alltid umgicks med. Sen skulle hon åka iväg till singapore och jobba i två månader. När hon skulle ta avsked på flygplasten så började hon gråta. Det gjorde självklart jag också. Jag är en väldigt känslosam människa har jag kommit fram till. Det har jag väldigt mycket bobii att tacka för, det var nämligen när jag träffade honom som jag började visa känslor mer öppet. Jag hatar avsked, det finns inget värre. Alla slags avsked är jobbiga, men det jobbigaste som jag gjort i mitt liv är att ha varit på begravningar. Jobbigast har varit morfars begravning. Han var världens bästa morfar! ♥ Hoppas alla ni slipper gå på någon begravning än på mycket mycket länge. .

Har 25 dagar kvar som 17-åring. Coolt fan!
Högst upp på min önskelista står en rosa mini dator och en systemkamera. Självklart en dag med vänner och familj också. Och världens längsta puss av min älskling.

Nu ska jag snart se mission impossible. Hoppas den är bra, annars sätter jag på pippi, busigt av mig!
Ha det bra så hörs vi och ta hand om er i kylan som kommit och invarderat sverige, hell yeah! ♥ / A

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kloka & goaste ungen, snart är du vuxen... // Din mami <3

2008-12-29 @ 08:55:12
Postat av: IVANNIA FÖR FAAAN!!

ÄLSKLINGEN! Saknar dig. Mitt fel som vanligt att vi inte setts fanimej...Du står hursomhelst högst på min prio-lista. Vilken dag somhelst nu så piper det i mobilen <3 Massa massa kramar och pussar!

2008-12-29 @ 20:27:45
Postat av: Ivannia igen

Och din design är för övrigt sjukt snygg. :) Ååååh. måste måste ses.

2008-12-29 @ 20:39:14
URL: http://footloose.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0