mellandagsrea med frida

Idag på rean så fyndade jag en väst och en skjorta. Väldigt kul att träffa frida också, hon är bäst ♥
Det har inte hänt så mycket annat idag. . Legat på soffan och tagit hand om min röda näsa. Stackars mig!

När jag låg och tyckte synd om mig själv förut så kommer självklart high school musical på tv, och jag kan bara säga att jag älskar den filmen. Kommer ihåg när jag och frida varit och sett trean på bio. Jag var helt galen, i flera veckor minst. Samma sak hände när jag och julia varit på twilight.

Kollade på nyheterna förut, blir så jävla ledsen när jag ser det som händer nere i mellanöstern. Krig borde inte få finnas, tänk så många oskyldiga människor och främst barn som dör i dessa onödiga konflikter mellan länder. Om jag fick önska en sak, då skulle jag önska fred för jordens alla människor. Det finns inte en människa i världen som förtjänar att ha det som dessa stackars människor. Om vi ändå kunde hjälpa dom mer. . En sak har jag bestämt, när jag har tillräckligt med pengar så ska jag skaffa ett fadderbarn eller bli världsförälder. Det tycker jag borde vara en självklarhet för alla vi människor som har pengar och lever ett bra liv. Jag tror att det är många människor som har svårt att förstå och uppskatta hur bra vi faktiskt har det.
Usch sånt här gör mig riktigt upprörd!

Har tänkt på en annan sak, undra hur det skulle vara att flytta upp till norrland. Att få uppleva lugnet som är där uppe och självklart snön och kylan. Gud vad härligt det skulle vara! Ibland kan man drömma och önska så mycket saker. Skulle självklart ta med mig vänner, familj, pojkvän och gymnasieutbildning. Det som jag kämpade så grymt mycket för.  Något som jag definitivt aldrig kommer ångra att jag gjorde. Tänk att få hålla på med något som man tycker om och brinner för så mycket. Helt sjukt egentligen! Att få kämpa för att bli den bästa. Att vilja bli den bästa och veta att det går, bara man kämpar. . Jag vet iallafall en sak, och det är att man kommer jävligt långt genom att kämpa och tro på sig själv.
/ A


            
                                                                                                                                                  mina fina uggs ♥                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0