två dagar innan jul

Nu har vi klätt granen, det är så mysigt. Det ända som saknas är snön och julstämningen. . Ber för allt i världen att det ska komma snö till julafton.
Fick ett jätte fint silverarmband idag som min farmor skickade till mig. .

Idag har jag och anna varit i tranås hos julia. Ni två är bäst tjejer. Men det har jag ju sagt så många gånger förut, hihi ♥
Vi hade det super mysigt. Lagade mat, lekte med hunden, tog hand om varandra, fikade och hade tjejsnack. Precis som det ska vara.
Nu är frida framme i skellefteå och jag hoppas hon myser uppe i norrland med massor av snö. Även fast jag är en aningen avis på henne!
Om EXAKT en månad fyller jag 18. Så jävla gammal jag börjar bli. . Tänk så jävla mycket ansvar det kommer innebära att fylla 18. Jag som aldrig vill växa upp och bli vuxen. Liksom hallå, pippi är fortfarande min favoritfilm och min största idol.
 
Glöm inte att läsa min årskrönika jag kommer skriva på nyår. Om allt bra och mindre bra som hänt detta år. Men kommer ju blogga en massa mer innan det, så jag ska nog allt påminna er!
Ha det så bra alla läsare, och ta hand om er ♥ / A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0