tårar

okej, jag ska erkänna. jag mår så jävla dåligt. så jävla dåligt som en människa förmodligen kan göra. på utsidan kanske det inte märks så mycket, men min själ håller fan på att ruttna. hela jag håller på att gå sönder i tusen bitar, jag orkar inte längre.. som sagt är det min ångest som håller på att knäcka mig. jag kan tjata och tjata om att folk ska förstå, men det finns inte en människa i världen som kan förstå om dom inte själva upplevt det jag gör just nu. det värsta av allt är att det är så fruktansvärt pinsamt, vafan jag kan inte ens gå in i matsalen på skolan längre, hur jävla sjukt låter inte det? folk kommer ta mig för ett psyk snart.. men inuti min kropp håller jag verkligen på att gå sönder. allt känns så jävla hopplöst, som om mitt liv snart tar slut. hur fan kan man behöva leva såhär? just nu lever jag i ett riktigt helvete, alla andra ord är fel. allt jag önskar är att jag kunde få tillbaka mitt gamla vanliga liv, då jag mådde bra och slapp vara rädd och gå på helspänn varenda eviga sekund.. jag har så ont i kroppen, för jag aldrig kan koppla av. jag sover inte på nätterna och dagarna är så jävla dåliga. jag har allt man kan önska sig. jag går den gymnasieutbildning jag vill, jag har världens bästa pojkvän, mina vänner är dom bästa och min familj är den bästa man kan tänka sig. ändå ska jag inte få må bra.. allt jag ber om är att få mitt liv tillbaka! bli den livsglada och positiva amanda som jag egentligen är. 
varför slutar aldrig tårarna att rinna? så jag mår nu, det skulle jag inte ens önska min värsta fiende..

mycket ledsen / A

Kommentarer
Postat av: Pippi

Jag hoppas också att den gammla Amanda kommer tillbaka <3

2008-12-04 @ 16:23:34
URL: http://juliaehn.devote.se
Postat av: Anonym

de löser sig alltid <3

2008-12-04 @ 16:38:26
URL: http://elinarawet.blogg.se/
Postat av: Josefine

Jag finns alltid, vad du än behöer kommer jag försöka fixa det till 1000. du är min allra bästa vän och jag vill inte att du ska må såhär. <3

2008-12-04 @ 20:22:48
URL: http://josefinepalmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0