godnatt. . .

kom nyss hem från pia. där var det mysigt med väldans god mat! kollade på idol och stackars robin som åkte ut. nu är det faktiskt johan som är sämst av alla. förlåt mjölby och östergötland men det är faktiskt sant.. jag behöver en ny ipren känner jag. usch om jag blir sjuk!
jag vill aldrig att fredagen ska ta slut, då blir det bara mindre och mindre helg kvar. helg är det bästa. . sitter och funderar på att färga mitt hår brunt, men nae? jag kanske trots allt trivs och passar bäst i mitt blonda hår, eller vad tkr ni?! nu ska jag snart krypa ner under mitt varma täcke och med en massa kuddar i sängen och kolla på nån riktigt mysig film. det får man unna sig en fredag, fast det gör ju jag nästan varje kväll, haha.
godnatt / A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0