premiären av twilight

jag och julia var på premiären av twilight. och jag säger bara shit vilken film alltså! den är helt otrolig. det går inte att förstå hur bra den är förrän man själv sett den. jag blev besatt av filmen, så sjukt bra och underbar. den måste bara ses om. . SE DEN! tack för en super mysig kväll tillsammans med dig gumman. i love u <3
har även kollat idol, kevin och robin är en kategori för sig. så jävla bra! och föressten så har jag äntligen hittat mina älskade cheap monday jeans, gladast är jag. så jag köpte dom förut! nu är jag helt pank och väntar på nästa studiebidrag så jag kan börja köpa julklappar. PUSS PÅ DENNA FREDAG! / A


Kommentarer
Postat av: Pippi

Åh puss på dig. Älskar filmen <3

2008-11-21 @ 22:52:57
URL: http://juliaehn.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0