sängdags snart. . .

har precis kommit hem från träningen och hunnit med att kolla på du är vad du äter, snacka om att jag får dåligt samvete för allt skit jag äter. från och med nu ska jag vara den nyttiga amanda, nej nu lovade jag för mycket för imorgon är det fredag och det betyder godis!
ska träffa bästa nathalie imorgon. det blir en härlig fredag & det är även imorgon designen på min blogg ska fixas! det blir toppen. jag måste även passa på att klaga lite nu när jag ändå är i farten, man eller åtminstonde jag får jävligt ont i ryggen av att stå och tvätta mina makeup penslar, nu har ja jag fått säga det och det känns genast mycket bättre, haha!
nu ska jag ta & chilla med någon mysig film i sängen, kanske blir det pippi långstrump. . . / A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0