söndag

kvällen igår tillsammans med bobbi, natha och emil var riktigt mysig! vi lagade kyckling och pommes, åt marängswiss och spelade spel. konstigt hur jag och bobbi alltid kan förlora?!
idag har vi bara varit på stan och druckit chailatte på expressohouse. ska och kolla när lillebror spelar innebandymatch lite senare. och imorgon måste jag verkligen plugga på mitt historiaprov, och börja skriva på historiainlämningarna.. suck för skolan! just nu vill jag bara jullov, julafton och snö.
vi hörs senare! / A


Kommentarer
Postat av: Josefine

just nu vill jag bara att det ska va dags för vår Idre resa! längtar så sjukt mkt ! Älskar dig mest <3

2008-11-24 @ 16:20:32
Postat av: julia ehn

Vill verkligen ha snö nu, saknar dig gumman :D<3

2008-11-25 @ 15:41:48
URL: http://juliaehn.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0