plugg

hade mitt historiaprov idag, faktiskt så gick det bra. jag är stolt att jag pluggade så mycket så jag verkligen kunde det. hade utvecklingssamtal idag också och det gick bra.
det känns så himla bra med stylist, jag får göra det jag älskar så mycket. SMINKA! jag har ett mål och en dröm och den ska jag uppfylla. . längtar till tvåan då vi får jobba mer med sminkningar och naglar. sen när jag äntligen tar studenten är jag klar nagelteknolog och troligtvis makeup-artist. den dagen längtar jag till. .  sen får jag jobba med det jag älskar varje dag. shit vilket liv!
nu måste jag skriva på mina historiainlämningar och fortsätta läsa min engelskabok. på fredag är det sminkning och det ska bli så kul. jag längtar sjukt mycket till helgen också!

vi hörs senare / A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0