söndag. . .

känns som denna dag har varit en evighet, den känns så himla lång. har inte gjort ett dugg vettigt förutom att kolla alla repriser som går att kolla på! toppen amanda. just nu sitter jag och halvtittar på ensam mamma söker, men tycker det är ett så lustigt program. man kan ju inte bli kär på beställning liksom? och hålla på att tävla mot massa med andra, nae det är inte min grej riktigt.. håller på att ladda ner lite filmer också, filmer jag såg som liten. fan vad jag saknar att vara liten, allt var så mycket lättare då. man hade inga bekymmer och inga krav att leva upp till och inte heller kände man pressen av att vara perfekt. det här jävla samhället håller på att knäcka mig, allt ska vara så perfekt. från en själv till arbetet och vart man bor osv osv. statusen vi får i andra människors ögon helt enkelt. det är ren bullshit enligt mig, är så trött på det! själv känner jag att jag inte vill vara perfekt, jag vill inte vara hon som kan allt, som är bäst i vad hon än gör. jag vill lära mig nya saker och utvecklas. en skön känsla som jag får det är att jag känner mig bra i mina vänners ögon, tillsammans med dom behöver jag aldrig vara någon annan än den jag egentligen är. vi skrattar, pratar och har det bara så jävla kul tillsammans. det är en sak som är ovärdelig för mig. vänner behöver man alltid, och gode gud den som försöker ändra på det. mina vänner är dom bästa, jag skulle aldrig byta ut er mot något i världen! <3
jag brukar alltid ha största ångesten på söndagar, men just nu känns det ganska okej faktiskt. veckan som kommer blir nog inte så jobbig. imorgon slutar jag redan vid halv elva och på tisdag & onsdag har jag studiedag. på onsdag ska jag och frida mysa tillsammans på stan.. i love that beautiful girl! på torsdag slutar jag vid tolv och på fredag börjar jag kvart över tolv och sen är det fredag igen och en ny helg väntar. aaaw det låter ganska skönt om jag tänker efter, och så får jag träffa min anna imorgon som äntligen är tillbaka från berlin. en sak däremot som är jobbigt just för stunden är att vi håller på att göra om i vårat badrum, vilket betyder att vi inte har någon dush. . och om ni tänker att jag inte dushar så kan jag säga att jag gör det, men ute i ett annat hus. när dushen kommer så ska jag vara så tacksam. men snyggt blir det, och det är huvudsaken! snart är det dags att börja tänka ut vad man önskar sig i julklapp och skriva önskelista till tomten, haha ja jag gör det fortfarande. fast kanske inte till tomten. och tänk vad underbart när snön faller ner från himlen och man får gå och handla julklappar till nära och kära. åh vad jag längtar till julen och snön! som alla vet så är vintern min favorit och det är då jag mår som allra bäst. med snön kommer lyckan för mig! har hittat en jätte fin SVEA mössa som jag ska beställa. det kommer en liten bild på den. nu ska jag ta och göra mig en stor kopp varmt grönt te /

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Hej,

vilken bra blogg du har amanda!

puss Lovisa

2008-11-16 @ 21:19:53
URL: http://xanthippie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0