fredag. . .

nu är det äntligen helg och jag har tagit mig igenom veckan. . visst har det varit tufft, jag skulle ljuga om jag sa annat. skolan idag var iallafall väldigt kul, sandra sminkade mig och det vart så snyggt! bild kommer när jag fått tag på bilden.
skulle träffat nathalie idag, men tydligen blev hon sjuk vilket var synd eftersom jag saknar dig! ska jag vara ärlig så mår jag inte heller toppen, när jag kom hem skakade jag i hela kroppen och somnade på soffan. nu har jag precis tagit en ipren och väntar på att känna mig piggare. nu väntar man bara på magsjuka också så är hela vinterepedemin avklarad för det här året. .  nej usch skona mig från magsjuka! imorgon ska jag och frida till feelgood och lyssna på en föreläsning om hudvård & smink! kul, hoppas bara jag mår bättre! shit just nu sitter jag och lyssnar på en så bra låt not ready to make nice - dixie chicks. jag saknar anna som är i berlin och imorgon kommer bobbi hit efter sin hockeymatch, mys. nästa vecka är det studiedag tisdag & onsdag och jag kan säga att det verkligen behövs. tänkte även lägga ut lite färgtips på ögonskuggor till din egen ögonfärg för att du ska kunna framhäva färgen i dina ögon maximalt.
blå ögon- koppar, rostfärger, rödbrun och aprikos
gröna ögon- rosa, bordewa och lila
svartbruna (kalla)- lila, rosa, blågrön, grått och kall brun
brunröda (hasselnöt)- limegrön, rödbrun, koppar, guld och rost

hoppas ni gillar det! mer sminktips kommer med tiden. trevlig helg / A


Kommentarer
Postat av: elina

men amanda om jag har blågrågröna då ?: )

2008-11-14 @ 20:18:30
URL: http://elinarawet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0