en mysig torsdag

nu är den här veckan avklarad i skolan. mycket skönt! fikade med anna och julia efter skolan, dom två mysigaste tjejerna i världen! sen var jag på körskolan och körde. ska göra halkan den 17 februari och sen köra upp. . KÖRKORT! haha den dagen längtar jag efter. imorgon ska jag och julia på twilight, ska bli super mysigt. på lördag får jag äntligen träffa frida, bobbi, natha och emil! det blir världens bästa dag, får träffa alla mina favoriter.
just nu sitter jag och kollar på ett par uggs, ska beställa ett par från brandos.se, uggs är verkligen ett av vinterns måsten! och idag fick jag använda min nya vinterjacka som är mysig.. jätte mysig! ikväll ska jag, mamma och lillebror bada bubbelbad och basta. senare ska jag se du är vad du äter, så jag får se vad jag gör för fel, haha. imorse tipsade therese mig om vart jag kan hitta mina älskade chep monday jeans. jag är glad glad glad.
saknar bobbi <3 vi hörs senare! återkommer ikväll / A

                                  här kommer en bild på mina uggs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0