torsdag. . .

nu är torsdagen avklarad i skolan, det är så skönt att det bara är fredag kvar. imorgon ska vi sminka, fast jag ska bli sminkad. . inte alls lika roligt! men hoppas iallafall på att bli sminkad med lite mysiga färger som kan pigga upp en i den här dystra årstiden. inte konstigt att så många människor blir deprimerade i det här vädret.. eller? jag vill ha snö snö snö för det är det mysigaste som finns. och då får man ha stora snygga stickade tröjor & stövlar på sig. föressten så behöver jag en ny väst, någon som sett en snygg nånstans? ikväll ska jag och träna med mina tjejer som är helt underbara och när jag kommer hem ska jag och mami skruva ihop vår nya badrumsinredning. hur ska det gå med två inte allt för händiga människor. . haha det återstår att se! jag skriver mer ikväll för nu måste jag ta tag i att tvätta mina penslar / A  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0