jag är trött på alla måsten

nu har jag och frida varit ute och gått. skönt det, för huvudvärken släppte lite iallafall. .
har precis sett halv åtta hos mig, och det är ju så jävla bra! lätt mitt nya favoritprogram.
måste ta och läsa min engelskabok som ska vara utläst till på torsdag och skriva på mina historiainlämningar som ska in på fredag. måste rita klart mina skisser på kläderna i bilden också. . åh alla dessa måsten! jag blir så himla trött på alla måsten. just nu så behöver jag jullov, men det är bara sjutton skoldagar kvar, och jag ska kämpa mig igenom dom. hur tungt det än kommer bli. sen blir det jullov och då får man umgås med alla man tycker om, det blir julafton och jag får åka till idre med josefine.
måste ta tag i lite andra problem imorgon också. .

bobbi och alla vänner, jag vill bara att ni ska veta hur mycket ni betyder för mig <3
ha det bra så länge, vi hörs / A


Kommentarer
Postat av: kajsa

vad söt du är amanda :)

2008-11-26 @ 16:20:27
URL: http://kajsaaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0