lilla mej. . .

stå ut med min design, den fixar sig snart.


den här veckan har varit otroligt välbehövlig. alla mattelektioner har varit inställda & vi har fått sluta tidigt! idag gick jag hem vid elva. halleluja för det. vi hade en föreläsare från LORÈAL som föreläste om olika hår&styling produkter. jag ska ta och berätta för dom som inte känner mig att jag går första året på Anders Ljungstedts gymnasium och läser till stylist. på min blogg kommer jag därför att skriva om olika trender inom makeup & färger så fort jag vet nått nytt. viktiga färger för mig på hösten och vintern är rostiga färger. älskar allt från brunt till guld och allt därimellan. och självklart har jag inhandlat ett par olika lila ögonskuggor, lila är chicht och passar väldigt bra att lysa upp denna mörka men otroligt mysiga årstid med, nu väntar jag bara på att snön ska komma. kan även passa på att säga att jag brinner för att bli makeup-artist, det är skönt att redan veta vad man vill! vet så många som inte har någon aning om vad dom vill göra i framtiden och snart är det dags att välja. det är snart dags för körkort & för att fylla 18. tänk alla måsten man ställs för med åren. måsten på att alltid vara perfekt, men ingen människa är faktiskt perfekt så därför har jag släppt den tanken på mig själv för längesen.
och föressten har frida tagit ut sin tandställning idag, är så glad för din skull. jag vill också säga grattis till sandra som fick sin lilla kevin den 30 oktober. sen vill jag bara påminna alla mina underbara vänner, min pojkvän & min familj att jag älskar er. vad vore jag utan er egentligen? / A


Kommentarer
Postat av: elina

va kul! ja kommer lätt läsa vidare på doin blogg amandis :D

2008-11-13 @ 15:30:58
URL: http://elinarawet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0