ni betyder för mig. . .

tack alla underbara vänner, min familj och bobbi för ert stöd. det betyder verkligen oerhört mycket för mig att veta att ni finns vid min sida. . jag lovar er, att när ni behöver mig, då ska jag finnas där för er. dag som natt!
det ska bli riktigt skönt med den här veckan, det behövs verkligen. är ledig imorgon och onsdag, på torsdag slutar jag vid tolv och fredag är jag ledig, halleluja! men har massor att plugga tyvärr. . engelskaboken ska vara utläst till på torsdag och bilden ska också in på torsdag. nästa vecka har jag historiaprov och två historiainlämningar. men man ska inte klaga, det finns faktiskt barn som inte ens får tillgång att börja skolan.
på onsdag ska jag och frida till stan och kika runt. jag måste hitta en ny vinterjacka och ett par jeans. sen måste jag spara mina pengar så jag kan köpa julklappar till mina nära och kära! hoppas även på en chailatte på onsdag. . på fredag ska jag på bio med julia och förhoppningsvis anna och se twilight. det ska bli så myspys! lördag ska jag och frida och kolla på bobbis hockeymatch och senare på kvällen ska jag & bobbi träffa nathalie och emil, ska bli mycket trevligt! jag älskar min sis. snart är äntligen vårat badrum klart också, ska bli så skönt att få tillbaka dushen. mamma och jag har slitit med att sätta ihop alla saker, eller mest mamma. hon är duktig hon! man får väl även passa på att gratulera zlatan som blev historisk ikväll. det är grymt! funderar på att fråga elina om hon kan fixa mitt hår, jag vet att hon är så himla duktig! det skulle vara toppen.
ni betyder så himla mycket för mig, ni vet vilka ni är. all kärlek till er, jag älskar er  / A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0