nu kommer uppdatering

Så där, nu var det ett par dagar sen jag skrev sen sist. . Helgen var bra, kom hem från en lång men otroligt rolig och lärorik vecka uppe i stockholm. Fick göra ett par riktigt grymma sminkningar! I lördags åkte jag till lerbäck och hälsade på, fick träffa alla goa människor & i söndags kom B hit.
Denna vecka jobbar jag på fame, världens mysigaste ställe med världens mysigaste människor. Gör diverse behandlingar och vaxningar. Igår fick jag en skön ansiktsbehandling följt av en massage, kan man ha det bättre? Nej!

Här sitter jag nu nöjd & stolt över att jag är klar med mitt arbete. Tyckte jag förtjänade något mysigt, så nu sitter jag här med en grön ansiktsmask i ansiktet. Det ser mest ut som om jag är sjösjuk. .

Har köpt mig en hel del saker dom sista dagarna, det får man göra när våren närmar sig. Och hur underbart är det inte att gå ut på morgonen med solen i ögonen. Aww, sommar kom till oss nu och rädda oss från denna dystra och jobbiga tid. Iallafall så har jag köpt mig: en röd grovstickad tröja från monki, ett par ljusa slitna jeans från gina, ny foundation, vårigt nagellack, ansiktspuffar & mycket rengöring till ansiktet.
Föressten så var jag och åt lunch idag med världens bästa anna ♥ vet inte vad jag skulle göra utan mitt hjärta!



Kommentarer
Postat av: elina

va massa försiktig om tröjan, ömtålig som fan men sjukt snygg!!! sntyt en knut bakon när de gått sönder, <3<3 kram elina

2009-04-01 @ 22:22:07
URL: http://elinarawet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0