en kärleksförklaring

Detta inlägg tillägnar jag helt åt min robert ♥

Min kärlek till dig kom redan den tjugofemte januari 2006, det var första gången jag träffade dig. Jag minns den dagen som om den vore igår. När jag mötte dig så stannade hela världen, du var den absolut finaste människan jag någonsin sett. Min kärlek till dig har aldrig varit förändrad sedan dess, eller jo, nu ljög jag. Givetvis blir den starkare och starkare för varje dag tillsammans med dig. Att vakna upp på morgonen & veta att jag har den absolut bästa killen i världen gör mig till den lyckligaste tjejen på jorden. Vi har gått igenom så mycket tillsammans, bra och dåliga saker & visst har vi bråkat. Men vad vore ett förhållande om man aldrig bråkade och tyckte olika om saker? Inget förhållande alls skulle jag gissa på. Och alla minnen vi har tillsammans, sitter & funderar på vilket som kan vara det bästa. Det är svårt, för jag har upplevt så himla många bra saker med dig. Men ett måste vara dagen då vi blev tillsammans, och sen kommer jag ihåg en speciell dag. Det var dagen du kom hem från thailand, jag vet inte varför. Men jag hade saknat dig så jävla mycket under tiden du var borta, och sen när jag ser dig i fönstret utanför prolympia och jag bara kunde springa ner till dig & slänga mig i din famn. Ja, det är ett väldigt starkt minne. . Kommer ihåg alla ledsna telefonsamtal vi hade till varandra när du var borta! Men nu kom jag just på ett till starkt minne. Det var ju självklart när jag var nere i österrike på språkresa & fick operera mig. Och den ända jag ville prata med då var dig. Kommer ihåg alla fina texter du skickade till mig som jag fick läsa innan operationen & det gjorde så jag inte var rädd. Vi har mer gemensamt än någonsin kan ana! Det betyder så mycket för mig att ha någon man alltid kan ringa, som svarar för det mesta & som alltid stöttar mig vad det än gäller och som lyssnar på mig. Tillexempel att du följde med mig till sjukhuset förra veckan betydde otroligt mycket för mig, vet inte hur jag hade klarat den annars. . Jag beundrar dig för att du alltid står ut med mig. Och jag kommer alltid stå ut med dig, eller jag står inte ut. Jag njuter av varje dag jag har tillsammans med dig. Jag vet att det kommer bli många många år tillsammans. Dom här åren vi vart tillsammans har varit så himlans underbara & bra. Jag vet inte vem jag är utan dig. Det var du som fick mig på rätt spår igen och det kommer jag alltid vara dig evigt tacksam för. Jag älskar dig av hela mitt hjärta & själ robert ♥
Våran första kyss, mycket mycket speciell.


Och våran låt, kommer alltid vara våran låt älskling.


Kommentarer
Postat av: Anonym

FY FAN VA SÖTA NI ÄRRRRRRR

2009-02-12 @ 17:06:27
URL: http://elinarawet.blogg.se/
Postat av: Änna Banäna ;D

Ohh va fint!!

2009-02-12 @ 20:59:51
Postat av: Robban

Älskling, vet inte vad jag ska säga, sitter och läser detta och blir helt förstummad <3 kan bara säga att jag ÄLSKAR DIG <3 och att du är den bästa och viktigaste personen och delen av mitt liv <3 25/9-06 kommer jag aldrig glömma <3 tack för allt du har gjort/gör för mig amanda <3 I LOVE YOU <3

2009-02-13 @ 01:14:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0