hockey & träffa söta brudar

Igår var jag med min pärla & kollade på hockey. ♥ Du är bäst bäst bäst och jag vet inte vad jag skulle göra utan dig! Jag träffade elina & emelia också, världens sötaste tjejer. ♥
Efter matchen åkte jag hem till bobii. . Dig älskar jag så himla mycket, du är den absolut finaste människan som finns och jag vet inte vad jag skulle ta mig till om inte du fanns i mitt liv.

Idag ska jag plugga & imorgon börjar plugget igen. Har räknat ut att det bara är tjugo dagar kvar i skolan tills vi går på praktik i två veckor och efter det är det påsklov. Nej, nu ska jag plugga och sakna bobii.
Kika in senare, för jag kommer skriva mer & uppdatera med dagens låt. / A


Kommentarer
Postat av: Anonym

du är den absolut bästa,

se till att din mobil fixas ! ;)

älskar dig mestmestmest <3

2009-02-22 @ 13:13:36
Postat av: elina

du är söt !

2009-02-22 @ 22:51:02
URL: http://elinarawet.blogg.se/
Postat av: Emelia

du är världens sötaste !

2009-02-23 @ 08:28:33
Postat av: nathalie

finaste du!

2009-03-02 @ 22:36:48
URL: http://natalie23.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0