mitt överraskningspartaj

Vet inte riktigt vart jag ska börja. . Igår hade världens bästa mamma fixat en överraskningsfest för mig med mina finaste vänner. Det var för att jag fyllde 18 förra veckan.

Jag har världens finaste & bästa vänner. ♥ Jag har verkligen, verkligen det.
Och jag som var så nervös igår innan jag visste nått, nu i efterhand var det ju bara onödigt att vara så nervös, hihi!

Iallafall kom mina fina vänner och överraskade mig, och jag blev hur glad & överraskad som helst. Det tror jag alla kan hålla med om! Men jag blev verkligen lycklig. Att få träffa alla man tycker så himla mycket om, det kan inte bli bättre än så. Och mamma som hade fixat med mat, världens finaste och godaste tårta och en frågetävling om mig. Ja, det kunde inte blivit bättre än vad det var. Ni gjorde dagen till den bästa, och jag älskar er så himla mycket, det tror jag att ni alla vet. ♥ Skulle kunna göra vad som helst för er, det är sånt vänner är till för. Jag kommer alltid finnas för er.
Måste även tillägga att jag fick världens finaste presenter & blommor igår. Tack underbara tjejer. Och tack till mami som fixade allt det här till mig, love you.

Bilder säger mer än tusen ord, så nu tänkte jag slänga upp bilder från världens bästa dag igår.


iss & jag


nattisen & jag


jag & julia

lilla jag

lyckliga jag

sandra

lovisa & iss

frida & sandra

natha

lovisa & frida

anna & lovisa

nathalie

julia & lovisa

julia

anna & lovisa

frida

lovisa

lovisa & julia

jag & iss

mina fina brudar

mums!


Ni är dom absolut finaste man kan ha.

Kommentarer
Postat av: iss

tack för igår gullis! du var verkligen värd dagen igår. puss älskling <3

2009-02-01 @ 13:07:38
URL: http://lifebyiss.blogg.se/
Postat av: lov

tack för igår! puss<3

2009-02-01 @ 17:20:31
URL: http://xanthippie.blogg.se/
Postat av: Sandra

tack för igår, du är bäst gumman <3

2009-02-01 @ 19:29:28
Postat av: Anonym

Tack för igår. det var super mys, och allt för dig. älskar dig bästa gumms <3

2009-02-01 @ 20:27:49
Postat av: Robban

Nu förstår du säkert varför jag inte kunde avslöja vad som skulle hända på lördagen. Hoppas du/ni hade en riktigt rolig, mysig och trevlig dag/kväll för det är du verkligen värd. Nu har lilla flickan blivit stora damen :P. Älskar dig mer än allt, det vet du <3 pussar

2009-02-01 @ 21:38:17
Postat av: Ivannia

NÄE vem är mojjet längst till höger på gruppbilden :O Hahahah! Kul att du blev så glad, din min var hursomhelst obetalbar! Massa kärlek, lovar att vi ska ses i juni... ;) <3

2009-02-07 @ 21:32:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0