sköna lördag

Helg & det är underbart! Igår åkte jag till bobii, min mysig kille som jag älskar över allt annat. ♥

Veckan i skolan har gått fort, det gör den alltid när jag har mina tjejer omkring mig. Är världens lyckligaste som har er. .
Fick reda på att jag fått min apu i stockholm på en salong som heter individ & hur kul är inte det egentligen?! Speciellt när mina två brudar ska åka med mig upp. Julia och jag ska bo tillsammans, kan ju faktiskt inte bli så mycket bättre! ♥

Ikväll ska jag till anna på inflyttningsfest med mina bästa. Och imorgon kommer bobii hit, vi ska & se män som hatar kvinnor. . Tur att han inte hatar mig, han älskar mig rättare sagt, jävligt mycket! Det vet jag.

min fina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0