090216

Nu har det varit helg & alla hjärtans dag! Jag och bobii var på bio & såg bröllopsduellen, på kvällen åkte vi och köpte sushi. . I söndags åkte jag och bobii och hälsade på hos anna & jimmy i deras nya fina lägenhet här i linköping. Skönt att ha min hjärtevän så nära, det känns toppen faktiskt!

Imorgon ska jag träffa mina underbara tjejer. Vi ska mysa i annas nya lägenhet, laga god mat, snacka skit & gå på bio. Det är mina brudar det & jag älskar dom. ♥

mina fina


På onsdag åker jag till min josefine som fyller. Längtar så himla mycket efter dig. Det enda jag kan göra just nu är att tänka på dig. Du har mitt stöd till hundra procent, jag tänker verkligen på dig hjärtat. Kommer alltid att finnas för dig. Vad som än händer & det vet du.

bästis & jag i london


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0