nya balklänningar

Sitter & kollar på efter tio med malou von sivers. Bra program, brukar se det när jag är ledig eller sjuk. . Just nu pratas det om sömnproblem, känns ganska passande då jag inte sov bra alls inatt. Det snackas också om knutbymorden och hela den sjuka sekten. Intressant, men sjukt.

Idag ska jag äntligen träffa mina bästa brudar. Vi ska på bio & se benjamin buttons otroliga liv, jag hoppas den är bra! Sen ska vi mysa. ♥ Imorgon åker jag till norrköping & josefine. Senare ska jag vidare till bobii. .

Om två veckor åker mami till indien. Det kommer bli lite ensamt, men jag ska bo hos anna lite & sen kommer bobii få komma hit och jag ska bo hos honom också. Sen kommer mormor & kekke hit, det blir bra för jag saknar dom!

Har hittat två jätte fina balklänningar. Slänger upp bilder så får ni säga vilken ni tycker är finast. Hörs senare / A




Kommentarer
Postat av: linnea

den bruna va skit fin :D

2009-02-17 @ 10:32:23
URL: http://linneamathilda.blogg.se/
Postat av: Rasmus Holmberg

Seriöst, Tyra Banks-klänningen??!! Visst klänningen är ganska snygg om det inte var för den gigantiska musse pigg-rosetten på vänstra bröstet. Jag förespråkar alltid axelband av många skäl, framförallt av säkerhetsskäl haha. Men den gröna klänningen i den mera bronsliknande färgen vore en perfekt combo ;-)

2009-02-17 @ 21:23:13
URL: http://razmatazuz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0