bobii gästbloggar

Hej! Nu ska jag visst gästblogga här på Amandas blogg och jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om. Har kännt Amanda i snart 3 år och varit tillsammans med henne i snart 2,5 så jag känner nog Amanda väldigt bra. Tiden går fort och snart är hon 18 år. När jag träffade Amanda var hon 15 år och var lite av en rebelltonåring som hatade skolan mer än allt annat. Numera så går hon stylistlinjen på Ljunkan och har börjat satsa på det hon vill bli, så en hel del har hänt under tiden vi lärt känna varandra. Amanda är ju min flickvän så det är väl inte konstigt att jag är stolt över henne och beundrar henne för att hon kämpat så mycket för att nå dit hon vill.

Fyra dagar kvar som 17 åring för hennes del. Sen är hon vuxen. Fan, vad tiden går fort. Kommer själv ihåg när jag fyllde 18. Alla nära och kära som firade en, en underbar känsla. Hoppas Amanda får världens bästa 18-årsdag på torsdag för det är hon verkligen värd.

Det var allt från mig

/ Robban

P.s. Älskar dig, mest i världen Amanda <3

Kommentarer
Postat av: amanda

du är bäst älskling! <3

2009-01-18 @ 15:50:36
URL: http://amandaengman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0