CV

Här sitter jag och försöker skriva ihop ett CV, och hur lätt är det?!
Dags att söka sommarjobb nu iallafall, så vi får väl se om jag lyckas charma någon med mitt fina CV som jag försöker slänga ihop. Det blir nog bra i slutändan iallafall!

Snart börjar bondebröllopet & då ska jag givetvis sitta bänkad framför min tv. . Och sen skulle det börja något spännande program om advokater ikväll, det ska jag inte heller missa. Sånt är superintressant tycker jag, och få veta hur dom tänker. Man lär sig alltid något nytt, det är bra att dra lärdom av alla sorters människor, inte för att jag kanske tycker att advokater har världens trevligaste jobb som sitter & försvarar våldtäksmän eller barnamördare. Men någon ska ju göra det också, det har det svenska samhället bestämt.


Nej nu ska jag ta mig något att äta, känner att jag börjar bli riktigt hungrig.

Skriver senare, ha det bra så länge. / A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0