heja cluben

Hej hej!
Nu sitter jag här ensam i lägenheten. Mamma och lillebror är på hockey & hejar fram cluben till vinst.
Idag har det inte hänt allt för mycket, det var en lång dag i skolan. . Men tjejerna gör det som sagt var mycket lättare! ♥

Försökte ringa josefine förut, men inget svar. . Har inte pratat med dig på evigheter. Så när du läser det här kan du iallafall tänka på mig som tänker på dig ♥

Imorgon blir det ansiktsbehandling i skolan, fan vad underbart livet kan vara ibland! Så min fredag kommer gå ut på att ligga och få bli ompysslad. Haha, det får inte ni! Ibland tycker jag att det är riktigt kul att retas.

Älskar bobii, mina vänner & min familj. Ville bara säga det ♥
Ta hand om er! / A

Måste bara tillägga en sak, jag längtar sjukt mycket tills min anna flyttar hit till linköping.

Kommentarer
Postat av: Robban

Älskar dig med <3

2009-01-15 @ 21:11:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0