Josefine gästbloggar

okej det här är lite klurigt, har aldrig gästbloggat förrut, men någon gång ska väl va den första!
Imorgon ska jag iväg till Idre med min Familj och amanda skulle ha följt med om hon hade fått ledigt från skolan. Vilket va otroligt synd att hon inte fick !

Vad betyder amanda för mig ?

Amanda är min allra bästa vän och det har hon vart i lite mer än ett år.
Det har ju helt klart vart det bästa året som kunnat hända.
Alla som känner amanda vet att hon är underbar så det är inget jag behöver sitta och förklara för er som läser.
Amanda och jag lärde känna varandra när jag började i Barcelona i nian på Prolympia.
I början så va vi väl inte toppen polare men sen vände det som en hand, sen va vi som syskon, bortse bara syskonbråken.
Amanda är den jag kan säga allt till utan att tveka en sekund, en riktig kompis som man vet att man alltid har där.
Vi har gjort mycket ihop på kort tid, jag fick den turen att få följa med henne och hennes familj till London.
Helt klart bland det roligaste jag har gjort, riktigt coolt, hade aldrig vart i London förrut så det var en så himla kul upplevelse.
vad har vi gjort mer? hum.. Inte någon mer resa, men vi har det alltid så kul när vi är tsm.
Och det är inte bara jag i min familj som tycker enormt mycket om henne, utan hela min familj.
som amanda själv brukar säga, det känns som att hon är en del av familjen.
Om jag fick chansen så skulle jag göra allt för henne för hon betyder verkligen så mycket.
och det tror jag att hon vet, absolut.

Du är den som allid får mig att må bra när det känns som värst och du är den som får mig att stå på benen när jag känner att dom börjar ge vika. Du är den som jag fångar om du faller, den som jag skulle ge allt för att alltid få ha vid min sida. Du är min bästa vän.

When you feel all alone, and the world has turned its back on you. Give me a moment please to tame your wild, wild heart. I know it feel like the walls are closing in on you It´s hard to find relief, and people can be so cold. When darkness is upon your door, and you feel like you can´t take anymore.
Let me be the one to call, lf you jump I´ll breake your fall. Lift you up and fly away whit you into the night. If you need to fall apart, I can mend a broken heart. If you need to crash, then crash and burn you´re not alone.
When you feel all alone and a loyal friend is hard to find. You´re caught in a one way street, whit the monsters in your head. When hopes and dreams are far away, and you feel like you cant face the day.Let me be the one to call, lf you jump I´ll breake your fall. Lift you up and fly away whit you into the night. If you need to fall apart, I can mend a broken heart. If you need to crash, then crash and burn you´re not alone. Cause there has always been heartache and pain, and when it´s over you´ll breath agian.you´ll breath agian.When you feel all alone, and the world has turned its back on you. Give me a moment please to tame your wild, wild heart.Let me be the one to call, lf you jump I´ll breake your fall. Lift you up and fly away whit you into the night. If you need to fall apart, I can mend a broken heart. If you need to crash, then crash and burn you´re not alone.Let me be the one to call, lf you jump I´ll breake your fall. Lift you up and fly away whit you into the night. If you need to fall apart, I can mend a broken heart. If you need to crash, then crash and burn you´re not alone.

 


I will never let you fall.
I´ll stand up for you forever.
I´ll be there for you through it all,
even if saving you sends me to haven.





















Love.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0