klippning

Hej igen!

Glömde att berätta att jag klippte mig idag. Riktigt skönt att bli av med det slitna. Har dock inte hunnit ta några bilder än, men det kommer imorgon.

Min & mammas fruktsallad vart riktigt lyckad. Så där super god så man bara vill äta upp allting. Men det gjorde jag inte, för jag sparade imorgon till min frukost!

Jag blir galen på josefine. Varken mobil eller internet. . Men du är bäst iallafall. ♥

Imorgon är det en vanlig dag i plugget. Efter ska jag träffa natha, som ska bli hur mysigt som helst. ♥ Imorgon är även min sista dag som sjuttonåring. . Undra hur det kommer kännas sen. Om jag kommer få växa några centimeter imorgon natt, om jag kommer se äldre ut på torsdag, nästan förvandlas till en gammal kärring! Nej, nu skojjade jag bara.

Ta hand om er, vi hörs imorgon. ♥ / A

Måste bara säga att jag kommer få det super mysigt i sängen ikväll, jag har äntligen tagit tag och laddat ner twilight som jag är helt besatt av. Den filmen tog verkligen mig & jag älskar den. Så kvällen ska spenderas framför den. MYS!

Och sist av allt vill jag bara säga att jag älskar bobii. ♥


Kommentarer
Postat av: Robban

Älskar dig med <3

2009-01-20 @ 22:40:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0