nathalie är underbar

Nu har jag varit hos bästa sis. Så himla skönt att få prata av sig om allt & inget. Du förstår mig verkligen, och faktiskt så känns det som vi är systrar. Systern som jag aldrig fick, som vi brukar säga. . ♥ Älskar iallafall dig hur mycket som helst natha! Du är bäst och det vet du.
Fick världens mysigaste presenter också. Ett underbart nagelack & hemma spa. Passar perfekt till mig, men som sagt så känner du ju mig utan och innan.

Håller på att städa, men tyckte själv att jag var värd att få ta en paus och sätta mig ner och blogga en sväng. Måste fixa & trixa inför imorgon då jag blir stora damen som man brukar säga! Det pirrar så där förfärligt mycket i magen just nu. Är faktiskt lite nervös för att fylla 18. Fast egentligen innebär det ju bara bra saker.

Idag kom lillebror hem, mysigast! Och imorgon kommer mormor, kekke & bobii hit. Hur mysigt som helst ♥ Det kan verkligen inte bli bättre. .

Mina bästa brudar har även planerat inför morgondagen. En liten hemlis sådär. Vet bara att jag ska vara på stan klockan tolv imorgon. Ni är verkligen underbara & jag älskar er. ♥

På lördag kommer josefine & sara hit. Det kommer också bli skit mysigt. ♥ Er älskar jag också, och det vet ni!

Älskar bobii ♥ mest av allt.

Nej nu ska jag fortsätta och städa.
Ha det så bra & ta hand om er. / A

Här kommer mitt fina paket som jag fick av min älskade nathalie. ♥ Love you


Kommentarer
Postat av: nathalie

you are the greatest! <3

2009-01-22 @ 16:58:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0