ni gjorde det till den bästa dagen

Den här dagen saknar jag, det var världens bästa dag. . Min 18-årsdag!
Oj oj oj så många fina saker jag fick, och alla underbara människor som firade mig. Jag har absolut dom finaste vännerna man kan ha, den bästa killen & den underbaraste familjen. ♥

Mina fina rosor som jag fick, nu är dom torkade och hänger & ser så där jätte fina ut i mitt lilla rum. Och min älskade lilla rosa datorn. .


Skriver om allt möjligt för att komma ifrån pluggandet en stund, men nu är det dags att sätta igång igen.

Skriver mer senare, kika in då! / A


Kommentarer
Postat av: pippi

Åh gumman vad som hälst för dig <3

2009-01-27 @ 21:43:48
URL: http://juliaehn.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0