Obama

KUL att äta pencilin. . Nej, faktiskt inte! Kände mig iallafall jävligt stolt imorse som gick in till vårdcentralen utan sandra. För det var henne jag tänkte släpa med in och krama sönder handen på! Dig älskar jag, och det vet du. ♥

Blev ingen träning med isabelle idag tyvärr, jävla pencilin som sagt. Men nästa vecka kör vi på gärnet & vi ska bara äga sönder på stepen. Wow, kan se oss dansandes framför mig!

Just nu händer inget speciellt. Väntar på att mami ska komma hem så att vi kan börja med våran fruktsallad vi ska äta ikväll. MUMS! Fruktsallad med lite grädde & jordnötter är så smarrigt. Har även sett när Obama svor sin presidentsed eller vad det nu kan heta. . Riktigt maffigt faktiskt. Och så många svarta amerikaner som var där för att hylla sin hjälte! Det kom faktiskt lite glädjetårar från mig. Hoppas nu när Obama tar över att världen går mot en bättre och säkrare framtid.

Det var allt just nu, vi hörs senare. ♥ / A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0