störda grannar

Vilken start på en lördagmorgon. Grannarna håller på att flytta och började redan vid halv sju imorse. Visst sånt kan ju vara lugnt, om man försöker göra det lite tyst så tidigt på morgonen. . Men nej! Tror ni surkärringen & äckelgubben gjorde det? Nej, det var ett jävla ståhoj uppe i deras lägenhet och utanför mitt fönster. Till sist fick jag nog och slet upp fönstret. Fan kan människor visa respekt för varandra eller? Visst dom är pensionärer och kan sova hela dagarna, men jag, jag kan fan inte sova hela dagarna! Jag går snällt upp klockan sex varje morgon för att åka till skolan, men på helgerna kan man väl iallafall få lite frid när man vill sova? När jag blir gammal ska jag alltid visa respekt mot dom yngre, ska komma ihåg det här inlägget jag skrev. .

Hm, det är nått mystiskt som ska hända idag. . Jag är nervös, jävligt nervös faktiskt!
Det börjar kännas i magen & illamåendet tränger på lite. Men det är nog inget farligt, jag är bara nyfiken. Typiskt mig.

slänger in en bild på mig & lilla viran

Kommentarer
Postat av: Robban

Haha. det kan jag tänka mig att du gjorde :P! Puss påre sötis

2009-01-31 @ 10:29:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0