jag är starkt emot

Dagen började med ansiktsmassage & avslutades med ett jäkla dataprov. .


Nu sitter jag hemma med lillebror och vi ska snart och hämta pizzan. Sen blir det let´s dance. . Usch jag är trött, blev det efter massagen imorse. Men jag ska inte klaga, för det är inte alla som har det lika bra som jag!


Ser på nyheterna just nu. Och gissa vad dom säger? Jo att misshandeln av barn har ökat i sverige. Är jag förvånad? Nej, för det är sånna idioter vi har i vårat land. Jag blir så jävla arg alltså, sånt här väcker verkligen känslor inom mig. Och det berör så fruktansvärt, jag skulle kunna göra vad som helst för att barn ska slippa någon form av misshandel. Dom berättade att var tionde person som ringer till BRIS berättar om just misshandeln som dom är utsatta för i hemmet. . Det är sjukt, helt jävla sjukt! Att en förälder kan slå sitt egna barn, eller slänga ur sig glåpande och kränkande ord, hur fan kan man göra så mot någon, men främst mot sitt eget barn? Jag skulle mer än gärna kunna sitta i andra änden av telefonen & lyssna på alla barn som ringer. Jag skulle så gärna vilja hjälpa alla dessa barn. Sverige behöver sätta in mer resurser för att stoppa barnmisshandeln. Det är bara sjuka svin som misshandlar, fega jävla idioter. Dom förtjänar ett liv bakom lås & bom. Om dom ens förtjänar något liv alls, det tycker inte jag. . Häng dom på öppen gata är mitt förslag. Och låt oss helst spotta och sparka på dom innan dom dödas.


Kommentarer
Postat av: Rasmus Holmberg

Jo du, det är idioter som misshandlar barn. Men att förespråka dödsstraff vet jag inte om jag håller med om. Men blir världen en bättre plats genom att man ger staten rätt att ha ihjäl folk som har betett sig korkat?

2009-01-30 @ 20:35:53
URL: http://razmatazuz.blogspot.com
Postat av: En som vet...

Svar på Rasmus inlägg, om man själv har varit utsatt för det (vilket jag som skriver detta har) så är hatet obeskrivligt stort. Att det dessutom är föräldern som gör detta gör att självförnekelse uppstår till följd. Amandas förslag om hängning kanske är väl drastiskt men hårdare straff är jag förespråkare av. Att Sverige tagit bort dödstraffet ur straffskalan är enligt mig fel. Ta Anders Eklund som exempel, en barnamördare utan dess likhet som med en sådan brutalitet hänsynslöst misshandlar och våldtar en oskyldig 10-årig flicka, bör avlivas av den svenska staten. Det är ett hån mot den svenska befolkningen hur svenska brottslingar tillåts "återanpassas" till det samhället. I Ärlighetens namn vem fan tror att en sådan som Anders Eklund kan återanpassas. Ska svenska medborgare betala skatt för att en sådan jävel ska förvaras under sisådär 20 år för att sedan släppas ut. Tänkvärt är att Englas mamma är en av dem som betalar skatt för att just Anders Eklund ska i framtiden ges nya chanser. Engla får aldrig nya chanser. För att koppla detta till barnmisshandel. Därför är dödsstraff relevant att tillämpa.

2009-01-30 @ 21:33:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0