mina fina presenter

Här kommer en bild på min fina tårta som josefine gjorde till mig! ♥ Dock kom jag på, smart som jag är att vi skulle ta kort på tårtan. Men självklart hade vi varit så glupska att vi redan hunnit äta upp halva tårtan. . Typiskt oss!


Har haft en sån jävla bra kväll med brudarna ikväll. Vi har skrattat så vi nästan dött, och det är sånt man har vänner till. . Ni är bäst! Kärlek till er. ♥

Så här ser det oftast ut



Måste berätta att jag fick världens finaste presenter också. Kan ju lika gärna slänga in bilder på dom så att ni får se.
Här kommer ett armband som jag fick av bästa josefine & en super fin tavla av sara och josefine.

     


Kommentarer
Postat av: Robban

Fint armband :)

2009-01-25 @ 01:50:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0