jag och mina älskade brillor

Det blev en mysig fika på stan efter skolan med Anna och Julia ♥ Tur jag har er två.

Nu sitter jag här och försöker plugga till provet vi har imorgon. Måste hoppa in i dushen också känner jag, och få sådär riktigt nytvättat hår som är underbart. Efter det ska jag byta lakan i min säng så den blir sådär riktigt mysig ikväll när jag ska sova. Tänkte skriva och berätta en sak som hände när bobii var här, men tror jag skippar det föressten.

Nu ska jag fortsätta med pluggandet, jag hör av mig senare igen! / A

Ni ska föressten få se en bild på mig i mina brillor. . Inte alla som får se det! Anyway optikern sa att jag måste börja använda dom mer nu, och det är en liten suck för det. Men men, dom är fan grymma! Jag är grym.



Nå, vad tycks?!


Kommentarer
Postat av: robban

Snygg <3

2009-01-14 @ 19:42:49
Postat av: Rasmus Holmberg

Skitsnygga, lite lika mina faktiskt, hehe.

2009-01-15 @ 03:46:13
URL: http://razmatazuz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0