tror jag fick matförgiftning. .

Hej bloggen och kära läsare.

Idag har det inte blivit något bloggande alls, har mest spenderat min dag åt att ligga på soffan & tagit hand om min stackars mage. . Tror jag åkte på en liten släng av matförgiftning av min pizza i fredags.

Imorgon är det måndag och dags för plugget igen, inte direkt jippy! Men med mina underbara tjejer i klassen så blir allt mycket bättre ♥ dom är ovärdeliga. Och snart är det studiedag, på min artonårsdag faktiskt. Kunde inte ha blivit mer perfekt än så. Sen går vi några dagar & får studiedag igen. Det blir underbart, man tar liksom tillvara på livets små ljusa stunder & vissa dagar betyder det mer.

Josefine är hemma från idre nu, så jag kan äntligen sluta oroa mig för att hon hade dragits med i någon lavin eller liknande. . Måste träffa henne snart, börjar få såkallat josefinesyndrom. ♥

Imorgon ska jag hålla tummarna för att mormor & hennes företag hon jobbar på försätts i konkurs, nu tycker säkert alla att jag är dum i huvudet som önskar mig egen mormor något sådant. . Men jag tycker det är dags för henne att sluta jobba nu och börjar njuta av livet som pensionär istället tillsammans med kekke. Så kan dom komma hit mycket oftare och hälsa på, och det vore ju toppen!
Mormor & Kekke är bäst ♥ Min familj, mina vänner & min underbara bobii är helt klart bäst.

Har föressten beställt smink från trucco. Nu väntar jag bara på att det ska komma. . Men den som väntar på nått gott väntar aldrig för länge, som man brukar säga. Men ibland kan jag undra om det ordspråket verkligen stämmer? Som tillexempel nu, när jag väntar på min artonårsdag. Jag bara väntar & väntar, och jag tycker dagarna bara går långsammare för varje dag. Och nu är jag extra nyfiken när min pluttis har gett mig ledtrådar att klura på, han är allt bra finurlig han! Och jag älskar honom, av hela mitt hjärta. Jag gör verkligen det ♥

Nu ska jag sätta mig & se bingolotto, hoppas på att vinna några miljoner. . Om mamma och jag bara hade haft några lotter. Haha! Sen blir det snillen snackar, verkar vara riktigt kul. Efter det ska jag mysa ner mig och se mordkomissionen som jag fått låna av bobii, kvällen kommer avslutas med lilla jönssonligan och cornflakeskuppen. Det är jag det! Och stolt som fan är jag över det också.

Ta hand om er, så hörs vi imorgon. / A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0