amanda taggar inför let´s dance

Hej
Nu har det varit dåligt med uppdatering, skärpning amanda!

Sitter här efter en alldeles för jävla lång dag i plugget, när det är fredag tycker inte jag man ska behöva komma hem vid fem. . Iallafall är jag orolig över att josefine inte svarar i telefonen. Har inte fått tag på henne på flera dagar! Hon brukar aldrig vara en sån som stänger av mobilen, inte svarar när man ringer eller skickar sms. Har ju hört ryktas om dom där jäkla lavinerna uppe i fjällen. Nej så kan det inte vara! Men jag blir iallafall orolig skitunge. ♥

Ikväll ska soffan vara min räddare i nöden. Imorgon ska jag & frida till gymmet och köra step. Alltid härligt att börja lördagen tillsammans med bästa frida. Och efter sin jäkla hockeymatch så kommer bobii hit. Inte för att jag inte tycker om att han spelar hockey, för det gör jag. Och tur är det att han är bäst! Men ibland blir det lite väl mycket. . Hockey hockey hockey hela tiden. Är det ingen annan som känner så ibland? Men jag älskar honom iallafall, av hela mitt hjärta ♥ han är bäst, han kommer alltid vara bäst i mina ögon.

En timme kvar till let´s dance och jag är super taggad. Har ingen favorit än, men med det återkommer jag efter programmet.
Ha en mysig fredagkväll och ta hand om er ♥ skriver senare. / A

Måste bara tillägga att det är otroligt mysigt att ha träffat tjejerna igen. . Jag älskar er ♥ och det vet ni!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0