ett brinnande ämne

Sitter och ser oprah på tv, det handlar om kvinnor med diagnos bröstcancer. Det är ett så starkt ämne & jag blir otroligt berörd. . Vet egentligen inte varför jag ser det, för det gör mig så himla ledsen och rädd. Rädd för att någon nära mig eller jag själv skulle drabbas. . Det är sånt som bara inte får hända! Sånt man tror inte ska hända.

Jag måste säga att dessa kvinnor är fantastiskt starka och jag beundrar dom för att besegra sjukdomen och samtidigt jobba för att färre & färre kvinnor ska råka ut för denna hemska sjukdom. Det är stark, riktigt starkt!

Jag gör allt jag kan för att bidra med pengar till bröstcancerforskningen, jag bidrar och köper ett rosa bandet. Det tycker jag att alla kan göra, det kostar inte mycket, men ditt bidrag spelar roll.  Jag tycker alla ska ta sig en tankeställare om bröstcancer, för det är inget vi önskar oss, inte ens till våra värsta fiender.


Det var allt just nu. / A


Kommentarer
Postat av: Robban

Hemskt ämne att prata om, men väl så viktigt. det gäller att fånga dagen och njuta varje sekund man är frisk helt enkelt. Älskar dig <3

2009-01-26 @ 16:10:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0