videoblogga?

Ska snart chilla iväg till tandläkaren, hoppas han inte kommer fixa med något som kommer göra allt för ont bara. .

Har funderat fram & tillbaka på att börja videoblogga lite då och då. Själv tycker jag det skulle vara skit kul. Kanske ska försöka träna bort lite av min fruktansvärda östgötska först, eller det kanske bara är charmigt? Nåväl, skulle vilja veta lite vad ni tycker? Vill ni se östgötsk liten tjej sitta och snacka om allt och inget? Jag tycker det skulle vara toppen kul, men vi får se hur det blir med den saken. Ska fundera ett litet tag till!

Skriver senare, om jag överlever tandläkaren vill säga. / A


Kommentarer
Postat av: robban

din östgötska är fin även om det blir lite roligt ibland ;P. lycka till hos tandläkar´n. puss och kram älskar dig <3

2009-01-12 @ 16:05:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0